poniedziałek, listopada 14, 2011

Tygrysia galeria

Tygrys z trzydniowym zarostem. Co mu się dość często zdarza, choć go, sierotę, drapie. Czego się jednak nie robi dla Sprawy!

Mit, że Tygrys miałby nie lubić wody to jedynie... Mit właśnie. Byle była ciepła! (I bez mydła.) A ta marsowa, mina to bonus dla naszych P.T. No i może także trochę skutek braku okularków chroniących przed chlorem.

Tygrys jakiego wszyscy znamy i kochamy.
Wiele pań wykazuje sporo inwencji, by w oryginalny sposób pokazać światu jak kochają Tygrysa. Oto jeden ze świeższych przykładów.

Tygrys jakiś taki zamyślony... Czyżby i On musiał czasem czekać na inspirację?! Ależ nie - jemu się po prostu podoba ta wielbicielka powyżej!

7 komentarzy:

  1. @ WSIe w Mieście

    Nie działa mi dzisiaj domena http://triarius.pl. Przekierowanie na tego blogasa znaczy.

    Nie sądzę, bym nie zapłacił, bo nikt mnie o żadnym kończeniu się ważności nie ostrzegał, a oni to robią ostro.

    Czyżby mnie więc doceniono? ;-)

    Pzdrwm

    OdpowiedzUsuń
  2. Wogóle coś chujowego się tu u Ciebie dzieje. Wpisałem byłem komęt, ładnie się wyświetlił w komętach po czem zniknął jak kamfora...
    Ciekawe, ciekawe!!

    OdpowiedzUsuń
  3. to zdjęcie Twoje znam...kokiet jesteś!
    A uroczy ten tygrys biały!

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.tapeta-kiciusie-tygrys.na-pulpit.com/zdjecia/kiciusie-tygrys.jpeg

    ten uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  5. @ Amalryk

    No właśnie. Widziałem, co mailem do mnie jednak przyszedł. Było tak parę dni temu z innym interesującym komętem, którego tu potem ręcznie zacytowałem.

    Ciekawa sprawa, nie?

    Jak się nie pojawi, ten Twój znaczy, to go też ręcznie zacytuję, bo był interesujący.

    Pzdrwm

    OdpowiedzUsuń
  6. @ Iwona Jarecka

    Fakt, kiciusie super! Dzięki!

    Kiedyś trza będzie wykorzystać. Chyba, że Ty go wcześniej wykorzystasz u siebie.

    Pzdrwm

    OdpowiedzUsuń
  7. ja sobie tego tygrysa wraz z kiciusiami na pulpit wkleiłam.;p

    OdpowiedzUsuń