niedziela, września 26, 2021

MOTTO NASZE ZMIENNYM JEST!

Przez stulecia nasze, zmieniające się co jakiś czas, motta się marnowały, ale koniec tego! Poniżej będą one uwieczniane antykwą na marmurze! (Szkoda tylko że któreś z kolejnych "ulepszeń" Bloggera zlikwidowało wszystkie moje, tak pracowicie przez tyle lat wstawiane linki. Zarówno te do moich tutaj treści, jak i te do Spenglerów i Ardreyów gdzie indziej.) Jeśli w ogóle będzie mnie jeszcze ten blogasek choć trochę bawił, to postaram się tu umieszczać każde nowe motto, kończące (niekoniecznie na zawsze) krótką swoją karierę.

* * *

Najpierw kilka dawniejszych, które sobie zdołałem przypomnieć:

*

Liberalizm to lewactwo sklepikarzy i alibi aferzystów. (Triarius the Tiger)

*

Nie chodzi o to, żeby zginąć za ojczyznę, tylko o to, by to tamten skurwysyn zginął za swoją ojczyznę. (gen. Patton)

*

It's not about who's Right but who's Left! (Ed Parker)

*

Bratem mi każda ludzka istota - pod warunkiem oczywiście, że nie przyłożyła ręki do Postępu i Szczęścia Ludzkości. (Triarius the Tiger)

*

Burżuj najpierw odda władzę, żeby zachować majątek; potem oddaje majątek, by zachować życie; a na koniec go wieszają. (Nicólas Gómez-Dávila)

*

Prawicowość to po prostu: "raczej dać w dupę, niż wziąć". Reszta to w sumie fioritury. (Triarius the Tiger)

*

Czasem trzeba walić dechą w łeb. (były Prezydent RP Bronisław Komorowski, Poznań 17-11-2016


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

A teraz już kolejno wszystkie kolejne poczynając od wiosny (ponurego) roku 2021:

*

Optymizm jest tchórzostwem. (Oswald Spengler)

*

Imperia, jak mi się widzi, powstają głównie dlatego, że gdzieś jest pustka. W sensie stepy, pampy, prerie, lub też anarchia i poezja makaroniczna. (Triarius the Tiger)

*

od 23-09-2021

Wolność to to, na czym Liberały nie posadziły jeszcze tłustego dupska i czego nie obkleiły swą cuchnącą śliną. (Triarius the Tiger)

*

od 30-09-2021

Biurokrata - dobry sługa, zły pan. (Triarius the Tiger)

od 13-10-2021

Burżuj najpierw odda władzę, żeby zachować majątek; potem oddaje majątek, by zachować życie; a na koniec go wieszają. (Nicólas Gómez-Dávila)

*

Od 17-10-2021

W burżuazyjnym społeczeństwie moja wolność kończy się tam, gdzie zaczyna się zbydlęcenie mojego sąsiada. (Nicólas Gómez Dávila)
 
*
Od 05-11-2021

Bratem mi każda ludzka istota, o ile tyko nie przyłożyła ręki do Postępu i Szczęścia Ludzkości. (Triarius the Tiger)

triarius

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz