niedziela, grudnia 16, 2007

Nie chcę nikogo germanizować, ale...

... jeśli ktoś już zna narzecze naszych okupan... chciałem powiedzieć "przyjaciół", i ma do tego jakieś intelektualne ambicje, to niech słucha!

Otóż znalazłem ci ja właśnie w sieci KOMPLET DZIEŁ OSWALDA SPENGLERA - za darmo, pełne teksty bez europejskiej cenzury... Po prostu skarb!

Jeśli kogoś to może zainteresować - a powinno, bo to największy umysł, z jakim ja się w swym długim życiu spotkałem (nie rozczulałbym się nad Niemcem bez powodu) - oto link:

http://www.zeno.org/Philosophie/M/Spengler,+Oswald

Korzystać, bo niedługo może to być zakazane, albo w ogóle internet będzie tylko dla słusznych i postępowych!

triarius

---------------------------------------------------
Caeterum lewactwo delendum esse censeo.

2 komentarze:

  1. Sciagnale, przegladałem.
    Rzeczywiście kompedium wiedzy, ale w stanie "proto".
    Uwagi na temat Rosji wątpliwej jakości. O Polsce w ogóle nic nie ma.
    W sumie trochę stara rzecz, aczkolwiek robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. O Polsce faktycznie nic nie ma. Nie wiem w jakim sensie "w stanie proto". Chodzi o Abensdlanses?

    Dla mnie to największa książka, jaką kiedykolwiek czytałem.

    Byłbym wdzięczny za bardziej szczegółową krytykę i w ogóle opinie.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń