środa, grudnia 30, 2020

Życzenia Noworoczne

Morawiecki 2030

Z okazji Nowego Roku składam wszystkim, którzy to przeczytają, plus sobie samemu i jeszcze paru, aż dwa życzenia:

1. Żeby ten Nowy Rok nie był jeszczcze o wiele koszmarniejszy od obecnego, i

2. Żebyśmy dożyli jeszcze kiedyś widoku Morawieckiego zapierdalającego za miskę ryżu

Najlepiej spożywaną w miłej atmosferze, w przestronnej, dobrze oświetlonej sali, wraz z wieloma innymi osadzonymi, wśród których roić się będzie od  osobistymi przyjaciół i byłych (czyli obecnych)  współpracowników wyżej wymienionego. Powie ktoś, że cała miska dziennie to za dużo dla takiego indywiduum, ale nie bądźmy barbarzyńcami - praca w kamieniołomie naprawdę wymaga sporej dawki węglowodanów.

Nie mam cienia wątpliwości, że co najmniej za samo ordynarne łamanie obowiązującego prawa (a Bóg mi świadkiem, że nie jestem leglistą!), w każdym porządnym kraju, na przykład w hipotetycznej wolnej Polsce, Niedzielski dostałby czapę. A to przecież nie tylko ów Urban v2 za obecne bolszewickie bezprawie odpowiada, bo dopuszcza do tego wspomniany facio na M., a także - poniekąd na własną prośbę (skrajna głupota, bezczelny cynizm, czyli plemienna "hucpa", czy też może erotyczna namiętność do Pandemiusza, i to w najmodniejszym dziś hollywoodzkim stylu? nie potrafię tego rozstrzygnąć!) Kaczyński. (Ogromnie ceniłem faceta przez te lata, ale maska opadła i teraz dla mnie to zdrajca i menda, jak cała reszta.)

triarius

7 komentarzy:

  1. jak to się stało, że z całkiem porzadnego komentatora rzeczywistości stałeś się antykagańcowym szurem? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież to nie ja się zmieniłem, tylko PiS zaczął seryjnie robić rzeczy OBRZYDLIWE. Przedtem, po obaleniu rządu Szydło, poza gadaniem i ew. rozpoczynaniem projektów, których nigdy nie skończy, nie robił prawie nic dobrego, jednak od roku to po prostu okupacja, planowe niszczenie Polski i terroryzowanie co najmniej 40 procent Polaków. Niemal tylko Lempart oficjalnie protestuje, ale to dlatego, że jej wolno, jej się boją i może też to kolejny genialny gambit Kaczyńskiego, ale masa ludzi traktuje to jak obcą okupację, co jest absolutnie słuszne.

      Usuń
  2. Witaj :)
    Pewnie mnie nie pamietasz ale kiedys, jeszcze za starej administracji niepoprawni.pl, pisalem tam i prowadziliśmy nawet ostre ale fair dyskusje.
    Teraz to juz całkiem inne miejsce. Gawrion zrobił szambo otaczajac się swoim prywatnym ORMO, złożonym z najgorszych trolli wyrzuconych z innych stron.

    Gdybyś zaczął publikować na mojej stronce niepodległy.pl (koniecznie z polskm znakiem!) to byłbym zaszczycony. Zajrzyj i oceń.

    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    Jarek Ruszkiewicz - SpiritoLibero

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Cześć i dzięki! Przyjrzę się i pomyślę. Na razie muszę walczyć, bo te mendy stosują starą mądrą zasadę sformułowaną przez Trockiego: "Kiedy wszystko jest upaństwowione, ew. opozycjonista automatycznie umrze z głodu". A oni mają teraz coś o wiele fajniejszego od upaństwowienia - żadnej odpowiedzialności, tylko wejdą ci na konto i sobie wezmą, to za co dzieci miały dostać chleb. Fantastyczne, jakem "szur"!

      Polecam się na przyszłość. W zasadzie to skończyłem z pisaniem, przynajmniej tym za darmo, i tutaj chyba nie będę już publikował, albo prawie, bo już powiedziałem, co myślę o "nowym PiS" i "nowym Kaczyńskim". Z grubsza, ale nikt mnie nie posądzi, że należę do tej bandy od stręczenia kowida. (O tej pokrace na N. i tym szemranym banksterze na M. nie wspominając.)

      Pozdrawiam czule i polecam się, ew., na przyszłość

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Nie wiem, co to jest "szur", ale brzmi jak typowe bolszewickie określenie mające sugerować, że coś ze mną nie tak i należy mnie zlikwidować, jak i mi podobnych. Gratuluję! Wszystko co powiedziałeś powinieneś wziąć do siebie, i to do potęgi. Nie wiem co się z tobą stało, ale niestety podejrzewam, muszę podejrzewać, ekonomię i naciski, bo ludzie się aż tak nie zmieniają.

    OK, jestem "szurem", nienawidzę rozpasanej władzy idiotów i degeneratów, kowida nie boję się wcale, natomiast zamachów tych ch... na resztki mojej wolności tak. I gówno mnie obchodzi, że to globalne! Może być i galaktyczne - mieliśmy 30 lat, żeby stać się tym "suwerennym narodem", o którym te mendy tak lubią bełkotać, a teraz wszystko i wszyscy mają znaczenie, tylko nie przyzwoity, wykształcony, bystry polski patriota.

    Nie piszę tego oczywiście dla ciebie, bo nie ma sensu, tylko dla kogoś, kto to ew. przeczyta. OK, jestem "szurem" i dużo bardziej mi to odpowiada, niż gdybym był lemingiem z podpaską na gębie, trzęsącym się ze strachu przed chorobą z drugiej dwudziestki śmiertelnych zagrożeń i całował z wdzięczności po dupie szemranych facetów, którzy mnie z tej opresji, z narażeniem życia i własnych finansów, jak chyba mam rozumieć, ratują. A ja ich uważam za wyjątkowe skurwiele na usługach ponurych obcych sił. Wolno mi, czy doniesiesz gdzie trzeba?

    Pozdrawiam czule

    OdpowiedzUsuń
  4. No to jest nas już "szurów" dwoch.
    Od donoszenia na Polaków Gawrion ma swoich ORMOwców. Robią to z enuzjazmem i jeszcze się chwalą.

    SpiritoLibero

    OdpowiedzUsuń